fbpx

GO digital

Du er håndverker

Kutt tiden du bruker på papirarbeid og oppfølging av ansatte og kunder til null

Spar tid

Du er håndverker, så bruk tiden din på det du er dyktig til, og det du faktisk tjener penger på.

En smidig hverdag

Gi det videre. Sørg for at både kolleger og kunder får en enklere og mer effektiv hverdag .

Bedre fortjeneste

God kontroll og god dokumentasjon som alltid er oppdatert i samme verktøy.

Kontroll over fravær

Hvis tiden forsvinner til oppfølging av ansatte, forsvinner også deler av fortjenesten. Med GO digital får du kontroll over fravær og ferie, med automatisk registrering i lønns- og regnskapssystemene.

Alle skjemaer fylles ut og oppbevares digitalt, og rapportene er tilgjengelig når du ønsker det.

Oversikt over timer og overtid

Med timeføring i sanntid får du bedre oversikt og det blir enklere å ta grep ved avvik. Legg opp til at tillegg som overtid, bas, formann og annet kan registreres samtidig, så reduserer du samtidig unødvendige feil.

Timer er grunnlaget for lønn og fakturering, men også for rapportering, kalkyler m.m. Dataene overføres automatisk til regnskap, og oversiktlige rapporter lages med et par tastetrykk.

Oppfyller HMS og andre krav

Du oppfyller automatisk myndighetenes krav til HMS og internkontroll, elektroniske mannskapslister m.v.

Med en ferdig og tilpasset HMS-plan, trenger du kun å innhente en digital signatur for alle deltagerne i prosjektet.

I tillegg har du et verktøy som kan benyttes på en rekke andre områder, og som gir økt sikkerhet når det er nødvendig.

Bedre oversikt har forenklet
faktureringen

Med GO digital har vi fått langt bedre oversikt over tidsbruken for mannskap og maskiner, noe som gir enklere og mer nøyaktig fakturering.

GO digital tilbyr suveren support, og vi opplever at
det har vært enkelt å komme i gang med et brukervennlig system.

Bjørn Erik Pettersen
Daglig leder, Pettersen Maskin AS

 

Ta kontroll over arbeidet

Større jobber opprettes enkelt som prosjekter, med tilgang til prosjektmaler som du tilpasser hvert prosjekt.

Arbeidsoppgavene planlegges og fordeles fortløpende, med oversikt over fremdriften i egen kalender. Utført arbeid kvalitetssikres enkelt med sjekklister, automatiske avviksmeldinger og rapporter.

Endringsmeldinger signeres digitalt av alle parter; raskt, enkelt og grundig.

Risikoreduksjon med sjekklister

Sjekklister reduserer sjansen for feil underveis og bidrar til å sikre høy kvalitet. Sjekklistene legges til fra ferdige maler, eller opprettes med en smart skjemabygger.

Utvid med ekstra felter, legg til bilder, kommentarer eller lag avvik direkte fra et punkt. Sjekklisteflyt sørger for at du følger hele prosessen uten å miste oversikten.

Økt seriøsitet med solid dokumentasjon

Avvik kan alltid oppstå, det er nært sagt umulig å unngå. Når det først skjer, er det viktig å dokumentere avviket for å hindre gjentakelser.

Avvik oppretter du direkte i verktøyet eller fra en sjekkliste, og henter automatisk inn all nødvendig dokumentasjon.

Ved behandling av avviksmeldinger er det mulig å innhente tilleggsinformasjon for å sikre et bedre behandligsgrunnlag. Dette kan innhentes fra alle brukere av GO digital.

Sidevelger

Prøv GO digital

Avtal en demo med en av våre rådgivere for å få stålkontroll på dine prosjekter fra A til Å allerede i dag. Demo tar kun 15 minutter og er helt uforpliktende.

Prøv GO digital

Del på: